۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي
صفحه اصلي
اطلاعات تماس
نقشه سايت
*
دوباره تلاش كنيد
میز خدمت
ورود به سامانه میزخدمت
فروش بلیت مسافری
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
قوانین و مقررات
اعطا مجوز نمایندگی فروش بلیت
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
مدارک و مستندات
قوانین و مقررات
رسیدگی به شکایات مسافر
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
قوانین و مقررات
تدوین قوانین و مقررات ریلی
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
قوانین و مقررات
ارائه آمار و اطلاعات حمل و نقل ریلی
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
مدارک و مستندات
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
قوانین و مقررات
جا بجایی بار
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
صدور بارنامه
شرح خدمت
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
هزینه ارائه خدمت
قوانین و مقررات
ارائه گراف عملیاتی
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شکایت و پیگیری
ارزیابی و تحلیل سوانح ریلی
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
مدارک و مستندات
تدوین و ابلاغ گراف مادر
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
تعمیر و نگهداری دیزل
شناسنامه خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
شرح خدمت
شکایت و پیگیری
تعمیر و نگهداری واگن
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
لینک سامانه درخواست خدمت
شکایت و پیگیری
جابجایی مسافر
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
شکایت و پیگیری
رتبه بندی و ارزیابی قطارهای مسافربری
شناسنامه خدمت
رسیدگی به شکایت غیر مسافر
شناسنامه خدمت
صدور کارنامه ایمنی لکومتیوران ها
شناسنامه خدمت
صدور مجوز سیر
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
گردش کار و زمانبندی ارائه خدمت
نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت
شناسنامه خدمت
شرح خدمت
شکایت و پیگیری
خدمات الکترونیک
خدمات الكترونيك مسافري
خريد اينترنتي بليت
موجودي بليت
برنامه حركت قطار
نمايندگي هاي فروش بليت
معرفي قطارها و ايستگاه ها
موقعیت و جانمایی قطارهای مسافری
خدمات الكترونيك باري
رديابي واگن ها
حمل و نقل داخلي
شركت هاي حمل و نقل ريلي
تعرفه
قانون دسترسي آزاد به شبكه حمل و نقل ريلي
حمل و نقل بين المللي
تعرفه هاي حمل بار
TEA ايران
TEA تركيه
كرايه حمل اعتباري
تخفيف ها
مقررات بين الملل
فرآيند ها
تعهد نامه ها و فرم ها
مفاهيم بازرگاني
موقعیت و جانمایی قطارهای باری
تعرفه هاي حمل و تخفيفات حمل بار
بخش داخلي
بخش بين المللي
تكريم ارباب رجوع
فرم نظر سنجی از ارباب رجوع
قوانين و مقررات
قوانين ايستگاه ها
حقوق مسافر
حقوق مسافر
قوانين توشه و بار
مفاهيم بازرگاني
لينك هاي مرتبط
وزارت راه و شهرسازي
راه آهن هاي دنيا
سازمان هاي تابع وزارت راه و شهرسازي
سامانه ستاد ایران
سامانه ایران تاپ
بیانیه و راهبرد ها
سند راهبرد مشارکت
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق خدمات
دستورالعمل بروزرسانی
نظام پیشنهادات
پرتال اصلي راه آهن
پرسش های متداول
درباره اداره كل
راه آهن شمال کشور همزمان با تاسیس راه آهن سراسری در زمان سلطنت رضاشاه در بیست و سوم مهرماه 1306 ه . ش آغاز و در شهریور 1316 خاتمه یافت. در آذرماه سال 1393 با حضور ریاست محترم جمهور اداره کل راه آهن شمالشرق 2 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این اداره کل دارای146 کیلومتر خط اصلی وحدود 5کیلومتر خطوط فرعی و مجموعا 8 ایستگاه باری و مسافری که از ایستگاه گلوگاه آغاز و به ایستگاه اینچه برون ختم می شود . محور گرگان اینچه برون به عنوان بخشی از - کریدور ریلی شرق دریای خزر بین سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکمنستان و قزاقستان با هدف دسترسی آسیای میانه به ویژه کشورهای ترکمنستان و قزاقستان به آب های گرم خلیج فارس و دریای عمان طراحی و در نشست مشترک سه کشور یاد شده در سال 1388 با عقد تفاهم نامه به تصویب رسید. بهره برداری از این طرح بزرگ ریلی علاوه بر فراهم نمودن زمینه ترانزیت کالا و مسافر در حجم انبوه بین کشورهای همسایه موجب ارتقای مناسبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در سطح بین الملل خواهد شد. محور مذکور از ایستگاه سبزدشت واقع در حد فاصل ایستگاه های بندر ترکمن و گرگان از محور موجود راه آهن تهران گرگان منشعب شده و پس از طی 18 کیلومتر به سمت شمال شرق -امتداد یافته و با عبور از حاشیه غربی شهرستان آق قلا در کیلومتر 77 به ایستگاه مرزی اینچه برون و سپس به مرز ایران با کشور ترکمنستان منتهی می شود. چهار ایستگاه سبزدشت، یامپی و پتروشیمی هر یک با 300 متر مربع وسعت و ایستگاه اینچه برون با 3000 متر مربع در این مسیر بنا شده است.محور گرمسار گرگان نیز استان گلستان را به استانهای مازندران، سمنان و تهران متصل نموده و موجب کاهش حدود 370 کیلومتری مسیر حمل و نقل ترانزیت نسبت به مرز سرخس در ایران و همچنین کوتاهتر شدن مسیر مبادلات بین المللی از کشورهای ترکمنستان و قزاقستان را گردیده است و در نتیجه کریدور اینچه برون بندر عباس را عملاً بطور قابل ملاحظه ای کوتاهتر نموده است که این مهم از نظر -اقتصادی ،کاهش مصرف سوخت ، کاهش آلایندگی محیط زیست،کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای ، اشتغالزایی وتوسعه فرهنگی واجتماعی شهرهای مجاور خطوط راه آهن حائز اهمیت می باشد
.
...
...
..
...
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal